Cookie beleid vv GOZ

De website van vv GOZ is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Clubkledingbeleid

Clubkledingbeleid

Kleding Reglement vv GOZ

Algemeen:
Ieder spelend lid van vv GOZ is automatisch deelnemer aan het kledingplan en ontvangt persoonlijk een sporttas met persoonlijk presentatiepak wat op wedstrijddagen gedragen moet worden. Daarnaast voorziet GOZ ieder team van wedstrijdkleding (tenue en keepersets). Iedere speler van GOZ is verplicht tot het dragen van het tenue, zoals is weergegeven in de clublijn van vv GOZ. Aan wedstrijden kan dan ook alleen worden deelgenomen door het dragen van de wedstrijdkleding. De wedstrijdkleding is niet gekoppeld aan een bepaald lid, maar maken onderdeel uit van een totale set kleding voor een specifiek team en daarbij is een zogenoemde “was-tas” of team-tas aan elk team gegeven.

De wedstrijdkleding en team-tassen blijven ten alle tijden eigendom van vv GOZ.
• Breng er dus geen andere reclame, nummers of labels op aan.
• Leen het niet uit aan derden
• Draag het niet tijdens trainingen of in de vrije tijd.

Tijdens het seizoen 

Wedstrijdkleding:
Zoals gezegd heeft ieder team bij aanvang van ieder seizoen een team-tas, met voor dat betreffende team voldoende wedstrijdkleding (shirts en korte broeken en sokken) ontvangen. De toenmalige kledingcommissie heeft dit uitgegeven aan de leider/trainer van elk team, waarbij de leider/trainer een bevestiging heeft getekend voor het ontvangen van de wedstrijdkleding van zijn of haar team.

De teamleider/trainer zorgt er daarom voor dat:
• Dat iedere speler GOZ goedgekeurde kleding aan heeft met de juiste bedrukking en kleurstellingen. (Alleen door GOZ origineel uitgegeven kleding)
• Alle wedstrijdkleding van het team ten alle tijden bij elkaar in de team-tas van dat betreffende team blijft.
• Als een speler bij een ander team meespeelt, dan waar hij officieel is ingedeeld, zorgt dat er een tenue voor deze meespelende speler beschikbaar is.
• De wedstrijdkleding na elke wedstrijd, volgens een door de leider/trainer opgesteld schema (tussen ouders) gewassen wordt in overeenstemming met het aan de team-tas toegevoegde wasvoorschriften.
• Hij/zij er op toeziet dat de wedstrijdkleding netjes wordt behandeld.
• Slijtage van de wedstrijdkleding, vernieling en/of vermissing van de wedstrijd kleding direct gemeld te worden aan hem of haar.
• De leider/trainer daarop zo spoedig mogelijk contact opneemt met de kledingcommissie via [email protected] . De wedstrijdkleding wordt dan, ingenomen en indien mogelijk, gerepareerd of vervangen. (Om overzicht te houden worden mails van individuele leden of ouders direct terugverwezen naar de leider/trainer van het betreffende team).
• Ruilen van de wedstrijdkleding altijd via de kledingcommissie plaatsvindt en vooraf is aangevraagd via de mail. [email protected]

Wanneer naar het oordeel van de kledingcommissie verwijtbaar gedrag de oorzaak is van schade, vermissing of ander verkeerd gebruik van de wedstrijdkleding, kunnen na overleg met de leider/trainer de kosten van de vervanging van het gelijkwaardige kledingstuk in rekening worden gebracht bij een individueel lid en/of het betreffende team. Betaling is mogelijk in de kantine via de kassa en op vertoon van de kassabon kan vervolgens het nieuwe kledingstuk worden afgehaald bij de kledingcommissie. Het bestellen van een vervangend kledingstuk mag en kan alleen via de kledingcommissie verlopen in verband met bedrukking, de juiste kleurstelling en modellen.

Presentatie-pakken:
Het valt op dat de presentatiepakken steeds vaker gedragen worden op trainingen of op andere momenten buiten GOZ. Op zich is het natuurlijk mooi dat veel leden graag in de kleding van onze mooie club lopen en daarmee aan de buitenwereld laten zien dat ze trots zijn op onze sponsors en het mooie nieuwe logo op deze kleding. Maar we willen toch nog eens benadrukken dat deze pakken alleen bedoeld zijn om te dragen op wedstrijddagen en/of speciale dagen op de club. Het is dus niet toegestaan de (wedstrijd)kleding te gebruiken tijdens trainingen of als vrijetijdskleding. Dit simpelweg om snelle slijtage te voorkomen en om als team goed voor de dag te komen bij wedstrijden, zowel uit als thuis.
En als iemand dan toch heel graag ons mooie logo buiten de club en met trots wil dragen kijk dan, of verwijs diegene dan naar onze mooie webshop! https://vvgoz.clubwereld.nl/
In samenwerking met onze kleding partner Footballshop.nl heeft vv G.O.Z. namelijk een eigen webshop. Er is daar een brede collectie beschikbaar die o.a. bestaat uit shirts, broeken, trainingspakken, trainingssets, kousen, etc. Verkrijgbaar met of zonder logo en op alle artikelen krijg je ook nog eens 15% verenigingskorting. Win-win dus…

Einde van het voetbalseizoen:

Tegen het einde van het voetbalseizoen ontvangt iedere leider/trainer een lijst met de uitgegeven kleding, waarop ruilingen en/of wijzigingen van het afgelopen seizoen verwerkt zijn. Na ontvangst van deze lijst verzoeken wij de leider/trainer binnen zijn team na te gaan of er maten moeten veranderen voor het volgende seizoen. Indien dit gewenst is, kunnen deze maten per speler worden ingevuld op de lijst. De lijst wordt tezamen met de team-tas compleet en kloppend ingeleverd op de dan aangegeven inlever dagen. De leider/trainer ontvangt dan een bevestiging van inname voor het betreffende team. Ook bij de inname wordt er gevraagd de lijst af te tekenen door zowel de leider/trainer als door een lid van de kledingcommissie en beide ontvangen hiervan een kopie. Als blijkt dat, los van eventuele onvoorziene verschillen in kledingmaten, er toch wedstrijdkleding in aantallen ontbreekt en/of er sprake is van niet gemelde schade, er na overleg met de leider/trainer, kosten in rekening kunnen worden gebracht bij een individueel lid, en/of het betreffende team.
Zodra de indeling van de teams voor het seizoen 2024/2025 bekend is, gaat de kledingcommissie nieuwe teamtassen vullen met de gewenste maten en aantallen. Via de trainersapp zullen de ophaalmomenten bekend worden gemaakt waarop de leiders/trainers de tassen voor hun nieuwe team kunnen afhalen.
In gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist het Algemeen Bestuur in overleg met de kledingcommissie.

Beëindiging lidmaatschap:
Bij beëindiging van het lidmaatschap dient het trainingspak en de tas in goede staat te worden ingeleverd bij de trainer/leider of direct bij de kledingcommissie. Op het uitschrijfformulier kan worden aangegeven waar de kleding en tas ingeleverd.

De kledingcommissie
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!